Wybuch pandemii COVID-19 wymusił zmianę strategii sprzedażowych. Toyota już w połowie marca 2020 roku zaoferowała swoim klientom bezpieczną alternatywę pod postacią Internetowych Salonów, pozwalających kupić nowe auta bez wychodzenia z domu. Do rozmowy ze sprzedawcą wystarczył zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet.
Wirtualne spotkania umożliwiały dokładne zapoznanie się z autem, wybranie dostępnego wyposażenia, koloru nadwozia, wzoru felg oraz oferty finansowania. W przypadku podjęcia decyzji zakupowej gotowa umowa była wysyłana na wskazany przez Klienta adres. Najwyższy poziom bezpieczeństwa oferowany przez rozwiązanie Toyoty oraz bezproblemowe przeniesienie procesu sprzedażowego na platformę wirtualną sprawiły, że Internetowe Salony Toyoty i Lexusa zostały uznane za najlepszy Produkt/Usługę Flotową 2020 roku w podkategorii Wirtualne Salony Samochodowe.