Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
loading content

Corolla TS Kombi Hybrid

Wejdź do świata Toyoty Corolli TS Kombi Hybrid. Pobierz materiały, umów się na jazdę testową, poznaj niesamowite możliwości oryginalnych akcesoriów Toyoty i skonfiguruj idealne auto dla swojej rodziny!

Bogactwo funkcji dostępnych w standardzie

Stworzona, by dawać radość z jazdy

Czytaj więcej

Szukasz wygodnego i pojemnego auta o nowoczesnym i nieco sportowym wyglądzie? Poznaj Toyotę TS Kombi! Nowoczesny wygląd Toyoty Corolli TS Kombi nie tylko przyciąga uwagę, ale również przekłada się na funkcjonalność. Kombi zapewnia dużą przestrzeń bagażową, idealną dla osób ceniących praktyczność i możliwość przewożenia większych ilości bagażu.

Historia Toyoty Corolla TS Kombi

Toyota Corolla TS Kombi to kontynuacja długiej i udanej historii modelu Corolla, oferująca kierowcom przestronność, niezawodność i wyjątkowy wygląd. Jest to kombi, które dostarcza zarówno wygody, jak i przyjemności z jazdy, spełniając oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców. Pierwsze generacje Toyoty Corolla TS Kombi debiutowały w latach 60. i 70. XX wieku. Już wtedy Corolla wyróżniała się swoim charakterystycznym wyglądem i dopracowanym designem nadwozia.

Toyota Corolla TS Kombi, będąca częścią rodziny Corolla, ma nowoczesny wygląd i wyróżnia się na drodze — charakterystyczny tylny zderzak podkreśla nowoczesny wygląd Toyoty. Platforma TNGA Toyoty przyczyniła się do stworzenia atrakcyjnego i wyjątkowego wyglądu samochodu. Wzorowe zachowanie auta i łatwość wykonywania manewru skrętu możliwe jest dzięki obniżeniu środka ciężkości – Toyota Corolla TS Kombi doskonale trzyma się drogi.

Corolla TS Kombi wygląda imponująco — dopracowany design nadwozia przyciąga wzrok i podkreśla sportowy wygląd pojazdu. Dynamiczne linie nadwozia, w połączeniu z elementami wykonanymi z superolefinowego polimeru Toyoty, nadają mu stylu i elegancji. Stylowy grill przedni i dynamiczne nadwozie dodaje agresywności i podkreślają charyzmatyczny wygląd auta.

Atutem Toyoty Corolli TS Kombi jest obszerna przestrzeń bagażowa i płaska podłoga o regulowanej wysokości. Po złożeniu tylnych siedzeń zyskujesz aż 1606 l pojemności bagażnika. Nawet jeśli Corollą podróżuje 5 osób, pojemność bagażnika nadal jest imponująco duża. Tylna kanapa jest dzielona, dzięki czemu Corollą może komfortowo podróżować 3 osoby z bagażem. Dzięki bezdotykowemu otwieraniu drzwi bagażnika pakowanie obszernych ładunków nie sprawi problemu.

Nowa Toyota Corolla TS Kombi — wersje silnikowe

Wykorzystując rewolucyjny napęd hybrydowy Toyoty, silniki Hybrid łączą moc benzynowego silnika spalinowego z energią elektryczną. Daje to nie tylko płynną jazdę i oszczędność paliwa, ale także niższe emisje CO2 – ciesz się korzyściami hybrydy Toyoty!

Nowa Toyota Corolla TS Kombi z silnikiem hybrydowym

Do wyboru są dwie jednostki z napędem hybrydowym:

  • Silnik 1.8 Hybrid 140 KM
  • Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 196 KM

Dzięki połączeniu silnika spalinowego i jednostki elektrycznej jazda jest płynna i cicha, co zwiększa komfort pasażerów i pozwala na relaksującą podróż. Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force oferuje imponującą moc 196 KM, co przekłada się na dynamiczne i responsywne osiągi. Przyśpieszanie i wyprzedzanie na drodze stają się łatwiejsze, zapewniając emocjonujące doznania za kierownicą.

Nowa Toyota Corolla TS Kombi wyposażona została w bezstopniową skrzynię biegów, która pozwala na optymalne dopasowanie obrotów silnika do warunków drogowych i stylu jazdy. Dzięki temu silnik może pracować w najbardziej efektywnym zakresie obrotów. Wybierz nową Toyotę i trenuj hybrydowy styl jazdy!

Nowa Toyota Corolla TS Kombi i jej multimedia

Toyota Corolla TS Kombi wyposażona jest w zaawansowany system multimedialny, który zapewnia nie tylko rozrywkę, ale również dostęp do różnych funkcji i udogodnień. Głównym elementem systemu multimedialnego jest duży, responsywny wyświetlacz dotykowy umieszczony na centralnej konsoli. To intuicyjne i łatwe w obsłudze urządzenie umożliwia dostęp do różnych funkcji i ustawień samochodu. System multimedialny jest dostosowany do podłączania urządzeń zewnętrznych – interfejs apple i android pozwalają na obsługę smartfonów z poziomu dużego ekranu dotykowego, co znacznie poprawia bezpieczeństwo podczas jazdy.

Toyota oferuje obszerną ofertę modeli wyposażonych w moduł rozpoznawania mowy, dzięki któremu możesz obsługiwać multimedia poprzez komunikaty głosowe, co pozwala w pełni skupić się na prowadzeniu samochodu. Toyota gwarantuje sieciowe aktualizacje oprogramowania oraz dostęp do aplikacji MyT, dzięki której możesz monitorować najważniejsze funkcje samochodu.

Nowa Toyota Corolla TS Kombi — cena

Ceny Toyoty Corolli TS Kombi zależą od wersji wyposażenia – wybierz wersję Active i ciesz się bogatym wyposażeniem standardowym w atrakcyjnej cenie. W wersji Active otrzymujesz nowoczesny system multimedialny i rozbudowany system bezpieczeństwa Toyota T Mate, między innymi asystenta utrzymania pasa ruchu. Dostępny jest także system automatycznego powiadamiania ratunkowego, czy system ostrzegania o pieszych i system unikania kolizji. W standardzie otrzymujesz klimatyzację i dostęp do nawigacji.

Nowa Toyota Corolla TS Kombi i jej wyposażenie

Wybierając wersję Comfort, oprócz standardowego wyposażenia otrzymujesz także Digital Cockpit, czyli nowoczesny cyfrowy zegar na desce rozdzielczej i system multimedialny z ekranem dotykowym o wielkości 10,5” w rozdzielczości HD. W wersji Style możesz wybrać tapicerkę z designerskimi skórzanymi przeszyciami i kierownicę obszytą skórą. Zyskujesz także inteligentny kluczyk oraz bezprzewodową stację ładowania telefonów. Najbogatsze wyposażenie dostępne jest w wersji Executive – są to między innymi matrycowe światła w technologii LED i wyświetlacz projekcyjny HUD. Moduł AHB z podwójną funkcją świateł drogowych monitoruje warunki oświetleniowe i natężenie ruchu oraz automatycznie reguluje intensywność świateł.

Stylowy grill przedni i dynamiczne nadwozie to wersja GR Sport, która gwarantuje jeszcze bardziej charyzmatyczny wygląd auta. Dopracowany design nadwozia docenią miłośnicy sportowych aut. Szeroki rozstaw osi w Corolli Touring Sports gwarantuje komfortową jazdę ze sportowym zacięciem.

Toyota Corolla TS Kombi — konfigurator

Konfigurator Toyoty Corolli TS Kombi to narzędzie, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób skonfigurujesz swoją Toyotę! Wystarczy, że wybierzesz rodzaj silnika i wariant wyposażenia oraz wskażesz elementy, które Cię interesują, a system wygeneruje ofertę cenową i podsumowanie z zestawieniem najważniejszych parametrów technicznych.

  • Prostsza jazda

    Właściciel za kierownicą swojej Toyoty Corolli TS Kombi

    Niezwykłe doświadczenia już od pierwszych chwil za kierownicą

  • Bezpieczeństwo jazdy

    Właściciel ze swoją Toyotą Corollą TS Kombi

    Technologie bezpieczeństwa chronią Ciebie i innych uczestników ruchu

  • Podróżuj w komforcie

    Kierownica Toyoty Corolli TS Kombi i multimedialny ekran dotykowy

    Doskonale wyposażone i przestronne wnętrze zapewnia wygodę i niezwykły styl

  • Po horyzont i jeszcze dalej

    Corolla przejeżdżająca przez skrzyżowanie

    Zaprojektowane z myślą o długim okresie użytkowania – zasięg do 512 km na jednym tankowaniu

  • Łączność podczas jazdy

    Obsługa Apple CarPlay na multimedialnym ekranie dotykowym

    System Toyota Smart Connect+ i bezproblemowa integracja z telefonem

  • W miejskim rozmiarze

    Właściciel Corolli TS Kombi ze swoim samochodem

    Samochód idealnie dopasowany do życia w mieście

  • Pełna kontrola przy użyciu telefonu

    Smartfon z uruchomioną aplikacją MyToyota

    Dzięki aplikacji MyToyota Ty i Twój samochód jesteście zawsze w kontakcie

Forced client side injection based on cached strategy

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=3c8992f3-e4f9-4ae1-bb67-305780342518&tsr=3889003852810260975&tsc=se_ost_now_mod_mob&tss=google&tsm=cpc&tsci=10767206379&tst=corolla%2520kombi&tstm=p&tsa=653008953563&tsd=m&tsn=g&tstg=kwd-383503986408&tsg=147049787745&tse=&tsli=1011409&tslp=1011521&tspr=&tspl=&gad_source=1&gad_campaignid=10767206379&gbraid=0AAAAADvpA9TGq9MpNKteUP5jg0bCAkS0u&gclid=CjwKCAjwu9fHBhAWEiwAzGRC_-zf7m9LzbdgbiwLop2dLaYJ6uXxKQHNyuGD5FetKsNiVdaWhUw8KRoCXdQQAvD_BwE

  • 1.8 Hybrid 140 KM

    Napęd
    Hybryda
    Łączna moc układu hybrydowego
    140 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,5–4,8 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    102–107 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    9,4 s
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM

    Napęd
    Hybryda
    Łączna moc układu hybrydowego
    178 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,8 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    107–108 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    7,7 s

Najczęściej zadawane pytania

Fakty i mity na temat hybryd

Pełny samoładujący napęd hybrydowy Toyoty od lat stanowi idealny kompromis pomiędzy ekologią, ekonomią spalania a dynamiką jazdy. Prawie 30 lat doświadczeń, udoskonaleń, opatentowanych rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, że technologia ta jest obecnie jedynym tak powszechnym i sprawdzonym połączeniem napędu konwencjonalnego z bezemisyjnymi napędami przyszłości. Sprawdź, jakie pytania najczęściej zadają osoby rozważające zakup hybrydy Toyoty.

Samoładujący napęd hybrydowy Toyoty zapewnia dużo większy zasięg na jednym tankowaniu niż napęd konwencjonalny czy elektryczny, ponieważ nawet 77% czasu jazdy może korzystać z trybu elektrycznego. Poruszając się z niższą prędkością, np. drogami osiedlowymi lub w korku, kilka kilometrów można pokonać wyłącznie w zeroemisyjnym trybie elektrycznym, w ogóle nie zużywając paliwa. Natomiast kiedy jedziemy dynamiczniej, działają oba silniki – elektryczny i spalinowy – co w rezultacie umożliwia przejechanie dłuższego odcinka, gdyż samochód zużywa mniej benzyny.

Wręcz przeciwnie, wizyty na stacjach benzynowych są rzadsze, a koszty za paliwo znacznie niższe.

Oczywiście, że nie. Jazda pełną hybrydą Toyoty w mieście umożliwia poruszanie się przy użyciu wyłącznie napędu elektrycznego, ale nie znaczy to, że w trasie czy na autostradzie atuty technologii hybrydowej nie mają zastosowania. Nawet przy bardzo dynamicznej jeździe i przy dużych prędkościach pracują oba napędy – spalinowy i elektryczny. Automatycznie dobierają one odpowiednie proporcje w dostarczaniu żądanej energii do przyspieszenia czy wyprzedzania.

Hybrydy Toyoty od lat wyznaczają standardy w dziedzinie motoryzacji. Japoński koncern nieustannie rozwija i dopracowuje swoje napędy hybrydowe – na rynku dostępna jest już 5. generacja tej technologii. Wyposażone w nią samochody mają jeszcze lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa i bardziej dynamiczną jazdę oferując:

  • większą moc silników przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2,
  • płynniejszą współpracę podzespołów,
  • wyższą efektywność dzięki zastosowaniu nowych i bardziej wydajnych komponentów:
    – silnika elektrycznego charakteryzującego się większą mocą przy mniejszych gabarytach,
    – o 15% mniejszej i lżejszej przekładni planetarnej zapewniającej szybszą reakcję na wciśnięcie pedału przyspieszenia,
    – nowego akumulatora litowo-jonowego wydłużającego zasięg w trybie EV,
  • udoskonalony system odzyskiwania energii podczas hamowania.

Co więcej, Toyota nieustannie czerpie doświadczenie w tej kwestii z motosportu, wykorzystując stosowane tam rozwiązania w samochodach seryjnych. Tak np. udział modelu Toyota 050 Hybrid w jednym z najbardziej wymagających całodobowych wyścigów 24h Le Mans skutkuje testowaniem jak najdłuższego zasięgu i wydajności przy jednoczesnym zachowaniu typowo sportowej dynamiki.

Pełne hybrydy Toyoty już od 1997 roku z powodzeniem jeżdżą po drogach całego świata i zajmują wiodące miejsca w rankingach zadowolenia klientów i bezawaryjności aut przeprowadzanych przez niezależne instytuty badawcze. Co ważne, nie posiadają wielu części, które w silnikach konwencjonalnych są szczególnie narażone na zużycie, takich jak m.in.: alternator, paski klinowe, rozrusznik, sprzęgło czy koło dwumasowe. Ich układ hamulcowy ma trzykrotnie dłuższą żywotność z racji mniejszego zużycia klocków i tarcz.

Nie, pełne hybrydy Toyoty w ogóle nie wymagają ładowania z zewnętrznych źródeł prądu. Baterie w stworzonym przez Toyotę układzie hybrydowym ładują się automatycznie podczas jazdy na silniku spalinowym lub w momencie hamowania. Akumulator hybrydowy nigdy sam nie rozładuje się do końca.

Toyoty z napędem typu plug-in można ładować z gniazda, ale nie trzeba, ponieważ ładują się same podczas jazdy w trybie ładowania. Co ważne, akumulator posiada gwarancję na 10 lat, a znane są przypadki przebiegów na jednej baterii wynoszące ponad milion kilometrów.

Posiadanie Toyoty z pełnym napędem hybrydowym wiąże się z coraz większymi przywilejami i korzyściami nie tylko na świecie, ale także w Polsce. Z roku na rok wprowadzane są w poszczególnych miastach kolejne regulacje prawne i zmiany w przepisach, które mają promować pojazdy z napędem niskoemisyjnym, a ich właścicielom oferować dodatkowe udogodnienia finansowe i drogowe.

Najlepszym przykładem jest obniżenie o połowę akcyzy na zakup elektrycznych pojazdów hybrydowych w całym kraju. W praktyce oznacza to, że od 1 stycznia 2020 roku Toyota wprowadziła tzw. Ekobonus w wysokości 7,3% dla hybryd z silnikami o pojemności powyżej 2 litrów oraz 1,5% dla niższych pojemności.

Pełne hybrydy Toyoty są bardzo proste w obsłudze i co istotne, nie trzeba ich w ogóle ładować z zewnętrznych źródeł prądu, a akumulator nigdy sam się nie rozładuje. Wystarczy rzadsza niż w przypadku silników konwencjonalnych wizyta na stacji benzynowej. Ponadto dzięki bezstopniowej przekładni automatycznej pełna hybryda nie posiada sprzęgła i sama dobiera źródło napędu odpowiednie do warunków jazdy. Wystarczy włączyć przycisk START, nacisnąć pedał przyspieszenia i jechać.

Aktualnie sytuacja samochodów z zeroemisyjnym napędem elektrycznym jest w Polsce dość trudna. Główną barierą do upowszechnienia tego typu pojazdów jest słaba infrastruktura ogólnodostępnych stacji do szybkiego ładowania. Z roku na roku będzie ona oczywiście ulegać poprawie, jednak nadal może nie odpowiadać wzrastającym potrzebom. Warto przy tym wspomnieć, że ładowanie elektryka z tradycyjnego gniazdka domowego może trwać od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu godzin!

Pełne hybrydy Toyoty z kolei w ogóle nie wymagają ładowania prądem, a ponadto mają znacznie większy zasięg jazdy od pojazdów elektrycznych. Co więcej, mimo częściowego korzystania z napędu benzynowego poziom emisji spalin w ich przypadku i tak jest zgodny z obecnie obowiązującą w Europie, mocno zaostrzoną normą.

I jeszcze jedno. Pełne hybrydy Toyoty to sprawdzona, bezpieczna i ciągle udoskonalana technologia, która od 1997 roku z powodzeniem funkcjonuje na całym świecie, znajdując miliony zadowolonych nabywców..

Pełne hybrydy Toyoty to wzór bezpieczeństwa. Całkowicie bezobsługowy pojemny akumulator hybrydowy jest ukryty pod tylną kanapą i nie trzeba go wymieniać. Co więcej, w czasie pracy nie przegrzewa się, gdyż posiada specjalne chłodzenie. Bardzo istotnym elementem jest także standardowe wyposażenie każdego modelu hybrydowego w zestaw rewolucyjnych systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota T-Mate, które ograniczają ryzyko kolizji i wspomagają kierowcę w podejmowaniu decyzji na drodze.

Według najnowszych, zaostrzonych norm emisji spalin każdy sprzedawany od 2021 roku pojazd w Europie będzie mógł emitować do atmosfery nie więcej niż 95 g CO₂ na kilometr. W przeciwnym razie producent będzie musiał ponieść dość dotkliwe kary finansowe, co odbije się zapewne na końcowych cenach pojazdów. Dzięki hybrydom Toyota spełnia te coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin bez większych problemów.

Z racji bardzo prostej konstrukcji technologii hybrydowej, wyeliminowania wielu elementów najbardziej narażonych na zużycie (np. sprzęgła), a przede wszystkim dzięki idealnemu zbalansowaniu działania silnika spalinowego z elektrycznym – eksploatacja pełnych hybryd Toyoty wymaga mniejszych nakładów finansowych niż ma to miejsce w przypadku pojazdów z napędem konwencjonalnym, a nawet miękkich hybryd czy aut z napędem elektrycznym. Wpływa na to:
 

  • niższe spalanie,
  • trzykrotnie mniejsze obciążenie klocków i tarcz hamulcowych,
  • o 30% mniejsze obciążenie silnika spalinowego,
  • mniejsza awaryjność przekładni planetarnej,
  • rzadsze naprawy i serwis,
  • brak potrzeby wymiany akumulatora,
  • brak kosztów ładowania baterii.