loading content

Wyjątkowe funkcje dostępne w standardzie

Ruszaj w drogę nowym Yarisem Cross. Poznaj auto stworzone do życia w mieście i poza nim, oferujące doskonałe wyposażenie we wszystkich wersjach.

Czytaj więcej

Toyota Yaris Cross to kompaktowy crossover wprowadzony na rynek w 2020 roku jako nowe uzupełnienie gamy Yaris. Yaris Cross ma dynamiczny i sportowy wygląd typowy dla crossoverów. Charakteryzuje go wysoki prześwit, szeroki rozstaw osi i wyraziste linie karoserii.

Nowa Toyota Yaris Cross — wersje silnikowe

Yaris Cross oferuje silniki benzynowe o mocy 125 km i hybrydowe o mocy 116 KM. Są to jednostki 1,5 VVT — silnik VVT (Variable Valve Timing) wykorzystuje technologię regulacji czasu otwarcia i zamknięcia zaworów wewnętrznych silnika spalinowego. Jest to system, który umożliwia dynamiczną kontrolę nad momentem, wydajnością i efektywnością silnika.

Średnie spalanie w silniku spalinowym wynosi 5,9 l 100 km. Wersje z zaawansowanymi technologiami hybrydowymi oferują niższe zużycie paliwa w l 100 km.

Nowa toyota Yaris Cross z silnikiem hybrydowym

Yaris Cross Hybrid z silnikiem o pojemności 1,5 litra to nowoczesne i ekologiczne rozwiązanie, które łączy silnik benzynowy i silnik elektryczny. Moc całkowita Yaris Cross Hybrid wynosząca 116 KM pochodzi zarówno z silnika benzynowego, jak i silnika elektrycznego. Toyota hybrydowa oferuje oszczędność paliwa, cichą jazdę oraz niskie emisje spalin. Napęd hybrydowy oparty jest na technologii Toyota Hybrid Synergy Drive. Silnik elektryczny jest zasilany energią z baterii, która jest ładowana zarówno podczas jazdy, jak i podczas hamowania.

Nowa Toyota Yaris Cross z silnikiem benzynowym

Nowy Yaris z silnikiem benzynowym o pojemności 1,5 litra wyposażonym w technologię VVT-i, który generuje moc wynoszącą 125 KM, świetnie sprawdzi się zarówno do jazdy po mieście, jak i na trasie. VVT-i oferuje płynną jazdę i dobrą responsywność oraz dynamikę i wydajność.

Nowa Toyota Yaris Cross i jej multimedia

Smart Connect to funkcja, która umożliwia łączność i integrację smartfonu z systemem multimedialnym samochodu. Dzięki łączności Toyota Connected Car można korzystać z różnych aplikacji i usług zainstalowanych na smartfonie bezpośrednio na ekranie systemu multimedialnego pojazdu. Smart Connect z 9” wyświetlaczem jest łatwy i intuicyjny w obsłudze – użytkownik może wybrać tryb wyświetlania, w zależności od indywidualnych preferencji.

Moduł Connect z 9-calowym ekranem wyposażony jest w sterowanie głosowe – wystarczy, że powiesz Hej Toyota i wydasz odpowiednie polecenie. Yaris Cross z 9-calowym kolorowym ekranem obsługuje polecenia głosowe, takie jak wybieranie numeru, wysyłanie wiadomości, odtwarzanie muzyki czy sprawdzanie prognozy pogody, bez konieczności korzystania bezpośrednio ze smartfona. Dzięki Smart Connect z 9-calowym kolorowym ekranem dotykowym można także otrzymywać powiadomienia o połączeniach telefonicznych, wiadomościach SMS, e-mailach i innych komunikatach bezpośrednio na ekranie systemu multimedialnego samochodu. Moduł multimedialny Toyota Touch 2 obsługuje także system nawigacji i bluetooth.

Yaris Cross wyposażony został w nagłośnienie Premium Audio JBL, które zapewnia doskonałą jakość dźwięku, oferując klarowne i dynamiczne brzmienie. Nagłośnienie Premium Audio JBL w Yaris Cross to wiele głośników rozmieszczonych w różnych częściach wnętrza samochodu. Premium Audio JBL wyposażony jest w różne technologie dźwiękowe, takie jak cyfrowe przetwarzanie dźwięku, równoważenie dźwięku, czy też redukcja zakłóceń.

Nowa Toyota Yaris Cross — cena

Cena Toyoty Yaris Cross zależna jest od rodzaju silnika i standardu wyposażenia. Toyota Yaris Cross dostępna jest w pięciu wersjach — Active, Comfort i Executive oraz Adventure i Premiere Edition. Limitowana wersja Premiere Edition oferuje otwierane bezdotykowo drzwi bagażnika oraz wyświetlacz HUD na przedniej szybie i tapicerkę skórzaną z perforacjami. Charakterystyczne dla Yaris Cross Premiere Edition jest dwukolorowe nadwozie oraz dedykowana tapicerka z elementami skóry i złotymi przeszyciami.

Nowa Toyota GR Yaris Cross i jej wyposażenie

W wyposażeniu Yarisa Cross w wersji Adventure znajdziemy relingi dachowe, 18-calowe felgi aluminiowe oraz osłony przedniego i tylnego zderzaka, a także system multimedialny JBL z 8 głośnikami. Cross w wersji Adventure dostępny jest z napędem FWD i AWD. Elektryczny system AWD (All-Wheel Drive) to układ, który wykorzystuje silniki elektryczne do dostarczania napędu na wszystkie koła pojazdu. Wersja AWD ma na celu poprawę trakcji i stabilności samochodu, szczególnie w trudnych warunkach drogowych.

Osłona przedniego zderzaka w Yaris Cross jest projektowana w taki sposób, aby zapewnić ochronę elementów takich jak reflektory, chłodnica, wlot powietrza oraz innych komponentów zlokalizowanych z przodu samochodu. Osłona tylnego zderzaka w Yaris Cross ma za zadanie ochronić reflektory, bagażnik, układ wydechowy oraz inne elementy znajdujące się z tyłu samochodu.

Wyposażenie Toyoty Yaris Cross to także poduszka centralna, która znajduje się pomiędzy przednimi fotelami, na powierzchni środkowego oparcia fotela. W momencie zderzenia bocznego poduszka centralna wystrzeliwuje w górę, wypełniając przestrzeń między pasażerami siedzącymi na przednich siedzeniach. Yaris Cross wyposażono także w selektor trybów jazdy w terenie, który umożliwia dostosowanie parametrów napędu i kontroli pojazdu do różnych warunków terenowych.

Toyota Yaris Cross — konfigurator

Konfigurator Toyoty Yaris Cross to intuicyjne narzędzie, dzięki któremu dostosujesz swoją Toyotę i wybierzesz wszystkie niezbędne elementy wyposażenia oraz kolor nadwozia i typ tapicerki. Skonfiguruj swoją Toyotę i wybierz model idealnie dopasowany do Twoich potrzeb!

   
arrow right
arrow left
  • Stworzony nie tylko do miasta

    Kompaktowe wymiary i pozycja za kierownicą jak w autach z segmentu SUV.

  • Usiądź wygodnie, zobacz więcej

    Wysoka pozycja za kierownicą sprawia, że jazda staje się bardziej bezpieczna.

  • Łatwiejsze życie z MyToyota

    Aplikacja MyToyota zapewnia perfekcyjną współpracę na każdym kroku.

  • Bezpieczeństwo przede wszystkim

    Inteligentne systemy dbają o Twoje bezpieczeństwo w każdej sytuacji.

  • Hybryda, która Cię poruszy

    Napęd 1.5 Hybrid Dynamic Force 130 KM sprawia, że każda podróż staje się bardziej przyjemna.

  • Zachwycający styl

    Zaznacz swoją obecność, gdziekolwiek się udasz.

  • Przestrzeń, w której odpoczniesz

    W przestronnej, wypełnionej naturalnym światłem kabinie znajdzie się miejsce dla każdego.

  • Ochrona dla Twojego samochodu

    Wybierz kompleksową ochronę dla swojego auta i ruszaj w drogę ze spokojem.

Forced client side injection based on cached strategy

POST https://aph-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=5c933238-df10-41c5-b921-a2e4d25ef931&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwjY64BhCaARIsAIfc7YYpgGUZVatwaT_fz4kT6UEFrqtPgJHI4oRh1gKDAIC0_bhbBtz9NUMaAszUEALw_wcB

  • HYBRID 116

    Napęd
    Hybrydowy
    Moc
    116 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,4 – 5,0 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    100 – 114 g/km
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    11,2 s
  • HYBRID 130

    Napęd
    Hybrydowy
    Moc
    130 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,5 – 5,4 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    103 – 122 g/km
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,7 s

Najczęściej zadawane pytania

Zelektryfikowana moc: odpowiedzi na najważniejsze pytania

Toyota rozpoczęła rewolucję hybrydową ponad 25 lat temu i od tamtej pory konsekwentnie realizuje plan zmniejszania emisji na świecie. Hybrydy to auta, które łączą w sobie napęd elektryczny z mocnymi silnikami benzynowymi, zapewniając wygodę podróżowania, oszczędność i osiągi.

Napęd hybrydowy wykorzystuje dwa źródła napędu i ma możliwość płynnego przełączania się pomiędzy silnikiem spalinowym a wydajnym napędem elektrycznym. 

Hybrydy mogą wykorzystywać energię elektryczną do ruszania i jazdy z prędkością do 50 km/h. Ponieważ większość pojazdów hybrydowych Toyoty ładuje się samoczynnie, gdy energia w bateriach się wyczerpie, nadwyżka mocy z silnika ładuje je ponownie.

Hybrydy zostały wyposażone w pionierską technologię samoładujących się akumulatorów. Nazywa się je pojazdami „hybrydowo-elektrycznymi”, ponieważ korzystają z dwóch źródeł napędu. Oznacza to, że w przeciwieństwie do pojazdów czysto elektrycznych i hybryd typu plug-in nigdy nie trzeba podłączać ich do zewnętrznego źródła prądu.

Akumulatory zastosowane w hybrydowych Toyotach zostały zaprojektowane tak, aby wystarczyły na cały okres eksploatacji Twojego auta. Dodatkowo, hybrydy nie posiadają elementów narażonych na zużycie, takich jak: sprzęgło, alternator czy rozrusznik, co jeszcze bardziej zmniejsza ryzyko nieprzewidzianych kosztownych napraw. Wszystkie komponenty hybrydowe, w tym akumulator hybrydowy, są objęte gwarancją Toyoty na 5 lat/100 000 km*.  *W zależności od tego, co szybciej nastąpi.

Istnieją trzy typy hybrydowych pojazdów elektrycznych: samochody Mild Hybrid, pełne hybrydy i hybrydy typu plug-in. Samochody typu Mild Hybrid wykorzystują silniki elektryczne wyłącznie do wspomagania silnika spalinowego podczas przyspieszania i jazdy, ale nie są w stanie same napędzać samochodu. Pełen napęd hybrydowy stosowany w autach Toyoty pozwala pokonywać w trybie elektrycznym nawet 80% podróży po mieście z prędkością do 50 km/h. Hybrydy typu plug-in działają w taki sam sposób jak pełne hybrydy, ale dodatkowo posiadają bardziej pojemny akumulator, co przekłada się na większe możliwości trybu elektrycznego.

Noty prawne


* Hybryda łączy w sobie moc silnika benzynowego i jednego lub dwóch silników elektrycznych, dzięki czemu może ładować się podczas jazdy, wytracania prędkości lub hamowania. Dzięki temu możesz poruszać się, wykorzystując energię elektryczną, ale Twoje auto nie musi być podłączane do ładowarki, a Ty nie musisz się również martwić o zasięg. W momencie, gdy wykorzystasz energię zmagazynowaną w bateriach, Yaris Cross samoistnie uruchomi silnik spalinowy. Dowiedz się więcej: www.toyota.pl/elektromobilnosc

** Aby dowiedzieć się więcej o naszych zelektryfikowanych układach napędowych, wejdź na stronę www.toyota.pl/elektromobilnosc

*** Cyfrowy kluczyk będzie dostępny od drugiej połowy 2024 roku. Dokładny harmonogram uruchomienia produkcji nie jest jeszcze znany.