Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
loading content

Toyota C-HR Hybrid

Świat Toyoty C-HR Hybrid stoi przed Tobą otworem. Pobierz cenniki i katalog. Odkryj niezwykłe możliwości oryginalnych akcesoriów Toyoty. Skonfiguruj auto dla siebie. Umów się na jazdę testową.

Wyjątkowe funkcje dostępne w standardzie

Toyota C-HR Hybrid została stworzona do życia w mieście i poza nim. Auto zaskakuje swoimi możliwościami i jest gotowe na każde wyzwanie.

Czytaj więcej

Toyota C-HR to innowacyjny crossover, łączący nowoczesny design z zaawansowanymi technologiami. Niekonwencjonalna stylistyka i wydajne jednostki napędowe czynią go atrakcyjnym wyborem dla tych, którzy szukają dynamicznego i unikalnego pojazdu.

Historia Toyoty C-HR

Coupe High-Rider, bo tak należy rozszyfrowywać skrót C-HR, to kompaktowy crossover produkowany przez japońską markę Toyota. Po raz pierwszy został zaprezentowany jako koncepcyjny samochód na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu w 2014 roku. Po entuzjastycznym przyjęciu przez publiczność Toyota postanowiła wprowadzić ten model do produkcji seryjnej. I tak pierwsza generacja Toyota C-HR zadebiutowała oficjalnie na rynku w 2016 roku.

TToyota C-HR wyróżnia się nowoczesnym i oryginalnym designem. Cechuje się dynamicznymi liniami, kanciastymi nadkolami, ostro zarysowanymi reflektorami i unikalnymi proporcjami. Charakterystyczne w tym modelu są też wysoko osadzone tylne drzwi, które nadają mu wygląd coupe. Uwagę przyciągają także liczne detale, takie jak np. kształt tylnych świateł w formie diamentu, a także efektowne zderzaki i agresywnie stylizowane felgi. Model ten zyskał wiele pozytywnych opinii za swoje nowatorskie podejście do stylistyki crossovera.

W 2022 roku zaprezentowana została C-HR Toyota Prologue, która cechuje się unikatowym designem. Wyróżniki najnowszej wersji C-HR to masywne nadkola, wyrazisty pas świetlny w tylnej części nadwozia oraz wysoka linia okien, a także kontrastowa, intrygująca kolorystyka. Pod maską znajdziemy silnik hybrydowy nowej generacji typu plug-in. C-HR Prologue wciąż kształtem przypomina coupe, ale oferuje jeszcze więcej miejsca w kabinie. Projekt nowej Toyoty powstał w European Design Development.

Nowa Toyota C-HR - wersje silnikowe

Toyota C-HR Hybrid jest dostępna w aż czterech wersjach z napędami hybrydowymi. Są to:

  • 1.8 Hybrid 140 KM e-CVT
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM e-CVT
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM AWD-i e-CVT
  • 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM e-CVT

Silniki hybrydowe łączą moc silnika spalinowego z elektrycznym, co pozwala na oszczędniejsze zużycie paliwa i mniejsze emisje spalin. Układy tego typu wykorzystują technologię regeneracji, która odzyskuje energię podczas hamowania, co zwiększa efektywność i zasięg pojazdu. W trybie elektrycznym silniki hybrydowe pracują bezemisyjnie i w ciszy, co jest szczególnie przydatne w ruchu miejskim i podczas jazdy na krótkich dystansach.

Najnowsza wersja Toyota C-HR Hybrid może być wyposażona także w napęd typu plug-in, który oferuje nie tylko znacznie większą moc, ale także możliwość ładowania auta w domu. Dzięki temu korzystanie z silnika elektrycznego staje się jeszcze wygodniejsze.

Nowa Toyota C-HR z silnikiem hybrydowym

Zastanawiasz się co dokładnie kryje się pod maską Toyota C-HR? Dane techniczne silników są następujące:

  • Silnik 1.8 Hybrid 140 KM – Charakteryzuje się wysoką efektywnością paliwową i oferuje płynną jazdę bez zauważalnych szarpnięć. Przełączanie się między trybem elektrycznym a silnikiem spalinowym odbywa się łagodnie i bez zakłóceń, co przekłada się na komfort podróżowania. Oferuje spalanie na poziomie 4,7 l/100 km i emisję CO2 wynoszącą 105 g/km
  • Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 178 KM – To znacznie mocniejsza wersja Toyota C-HR Hybrid. Dane techniczne pokazują, że umożliwia to osiągnięcie większej prędkości maksymalnej, wynoszącej aż 180 km/h. Przyspieszenie z 0 do 100 km/h jest możliwe w 7,9-8,1 sekund, w zależności od tego czy mowa o modelu z napędem na przednie koła, czy wersji 4x4 Toyota C-HR. Spalanie tego modelu wynosi od 4,7-5,1 l/100 km.
  • Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force Plug-in 223 KM – To rozwiązanie dla tych, którzy nie życzą sobie kompromisów podczas jazdy. Wysoka moc pozwala na osiągnięcie przyspieszenia od 0 do 100 km/h w oszałamiające 7,4 sekundy. Dynamiczność to jednak nie jedyne, czym wyróżnia się ta Toyota C-HR Hybrid. Spalanie wynosi tu zaledwie 2,1-2,4 l/100 km, dzięki czemu wersja Plug-in jest najbardziej oszczędnym wariantem tego modelu.

Silnik 1.8 Hybrid 122 KM — charakteryzuje się wysoką efektywnością paliwową i oferuje płynną jazdę bez zauważalnych szarpnięć. Przełączanie się między trybem elektrycznym a silnikiem spalinowym odbywa się łagodnie i bez zakłóceń, co przekłada się na komfort podróżowania.

Silnik 2.0 Hybrid Dynamic Force 184 KM — generuje większą moc w porównaniu do silnika 1.8 Hybrid. Oferuje mocniejsze przyspieszenie i lepsze osiągi, co zapewnia dynamiczną jazdę.

Każda nowa Toyota C-HR, niezależnie od wersji silnikowej, została wyposażona w bezstopniową automatyczną skrzynię biegów CVT. To innowacyjne rozwiązanie, które pozwala w czasie rzeczywistym dostosować przełożenie do zapotrzebowania na moment obrotowy. Przekłada się to na optymalne wykorzystanie mocy silnika i zmniejszenie zużycia paliwa.

Nowa Toyota C-HR i jej multimedia

Toyota C-HR Hybrid jest wypełniona innowacjami. Zamiast tradycyjnego zegara znajdziemy tu cyfrowy. Digital cockpit to duży wyświetlacz o przekątnej 12,3", zawierający informacje o wszystkich kluczowych parametrach jazdy. Gwarantuje doskonałą czytelność w każdych warunkach oświetleniowych i umożliwia dostosowanie trybu wyświetlania do preferencji kierowcy, co dodatkowo wpływa na komfort użytkowania.

Na wyposażeniu znajduje się też duży dotykowy ekran. W zależności od wersji ma on przekątną 8" lub 12,3". Umożliwia on pełną integrację smartfonów z systemami iOS i Android i korzystanie z ich funkcji z poziomu wyświetlacza. Dzięki temu korzystanie z nawigacji, odczytywanie powiadomień czy słuchanie muzyki stanie się jeszcze prostsze i przyjemniejsze.

Co ważne, system multimedialny Toyota Smart Connect może być obsługiwany głosowo. Wystarczy wydać odpowiednie polecenie, a system nawiąże połączenie czy też uruchomi pożądaną aplikację lub muzykę. Wszystko to bez dotykania telefonu i odrywania uwagi od drogi, co umożliwia pełne skupienie się na prowadzeniu i zwiększenie bezpieczeństwa jazdy.

Nowa Toyota C-HR - cena

Ile kosztuje Toyota C-HR Hybrid. Cena zależy od wybranego silnika i wersji wyposażenia. Duża liczba dostępnych wariantów ułatwia znalezienie opcji idealnie dopasowanej do Twojego budżetu.

Jeśli szukasz ekonomicznego auta z dobrym wyposażeniem, wybierz Toyotę C-HR w wersji Comfort lub Comfort Plus. Są one dostępne już od 140 900 złotych i zawierają wszystkie niezbędne pakiety wspomagające bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów.

Jeśli zależy Ci na bogatym wyposażeniu i dodatkowych udogodnieniach, to dobrym wyborem będzie wersja Style lub Executive. Tę pierwszą można kupić za 169 400 złotych, a drugą za 177 900 złotych.

Dla miłośników sportowego designu idealną propozycją jest z kolei wersja GR Sport, którego stylistyka jest inspirowana autami wyścigowymi. Jest ona dostępna już od 192 900 złotych. Najbardziej kosztowna opcja to Toyota C-HR Hybrid Tokyo Edition, która została wyposażona dodatkowo w wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie, dach panoramiczny, system Premium Audio JBL i wiele więcej. Kosztuje ona 196 900 złotych.

Chcesz wiedzieć więcej o ofercie na model Toyota C-HR? Ceny aktualnie dostępnego rocznika i informacje o dodatkowych pakietach są dostępne w cenniku dostępnym na naszej stronie. Zapoznaj się z nim i przekonaj się, która opcja wyposażenia jest dla Ciebie najbardziej opłacalna!

Nowa Toyota C-HR i jej wyposażenie

W standardowym wyposażeniu Toyoty C-HR otrzymujesz wiele udogodnień. Należą do nich m.in. usługi zdalne MyToyota obejmujące sterowanie klimatyzacją, światłami awaryjnymi i zamkiem centralnym przez aplikację, a także systemy wspomagające działanie układu kierowniczego, hamulcowego i zawieszenia (ABS, EBD, BA, VSC, TRC, EPS), system monitorowania ciśnienia w oponach, automatyczne światła LED z czujnikiem zmierzchu i wiele innych.

Nowa Toyota C-HR pod żadnym względem nie zaniedbuje technologii związanych z ochroną kierowcy i pasażerów. Każda wersja wyposażenia ma system Toyota T-Mate, w którym zawiera się m.in. układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, układ rozpoznawania znaków drogowych, asystent utrzymania pasa ruchu i bezpiecznego wysiadania z pojazdu, kamera cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi, system monitorowania martwego pola w lusterkach i wiele innych. Dzięki temu każda podróż za kierownicą tego modelu jest nie tylko komfortowa, ale i maksymalnie bezpieczna!

Nowa Toyota C-HR - wymiary zewnętrzne i wewnętrzne

Jak rozmiarowo prezentuje się Toyota C-HR? Wymiary zewnętrzne auta wpisują go w kategorię kompaktowych crossoverów, które idealnie nadają się do jazdy miejskiej. Pozwalają one na swobodne manewrowanie ciasnymi uliczkami i na zatłoczonych parkingach.

Jakie dokładnie wymiary ma Toyota C-HR? Długość samochodu wynosi 4362 mm, szerokość 1832 mm, a wysokość 1558-1564 mm (w zależności od wybranej wersji i układu napędowego).

Czym jeszcze wyróżnia się Toyota C-HR? Prześwit auta został podwyższony i wynosi 185 mm, dzięki czemu samochód jest w stanie bez problemu poradzić sobie ze wszystkimi miejskimi przeszkodami. Zapewnia też doskonałą widoczność kierowcy, co wpływa pozytywnie na komfort i bezpieczeństwo jazdy.

A ile może pomieścić Toyota C-HR? Bagażnik może pomieścić nawet 377 litrów, dzięki czemu auto bez problemu pomieści nie tylko codzienne zakupy, ale też sprawdzi się na dłuższych wyjazdach z rodziną!

Toyota C-HR - konfigurator

Chcesz mieć pewność, że Toyota C-HR Hybrid będzie w pełni dopasowana do Twoich potrzeb? Wejdź na konfigurator dostępny na naszej stronie internetowej. To narzędzie, które pozwoli na dostosowanie wszystkich części samochodu!

Korzystając z konfiguratora, zmodyfikujesz swoją Toyotę zgodnie ze swoim gustem, poznasz cenę wybranego wariantu i zapoznasz się z jego szczegółowymi parametrami technicznymi. Narzędzie pozwala na wybranie kolorów nadwozia i dodatkowych elementów wyposażenia standardowego i premium. Wszystkie zmiany są wizualizowane na bieżąco w modelu 3D, który przedstawia auto z zewnątrz i wewnątrz. Dzięki temu od razu wiesz, jak będzie się ono prezentować.

Nie czekaj ani chwili dłużej. Skonfiguruj i zamów swoją wymarzoną Toyotę C-HR jeszcze dziś!

  • Auto koncepcyjne na drodze

    Toyota C-HR

    Odważny i kompaktowy samochód, o którym nie sposób zapomnieć

  • Dopasuj do siebie

    Toyota C-HR

    Stworzona do życia w mieście, idealnie dopasowana do Twojego stylu

  • Pionier w dziedzinie ochrony środowiska

    Toyota C-HR

    Ekologiczna hybryda

  • Niezwykła i oryginalna

    Toyota C-HR

    Imponujące osiągi oraz niezwykła zwrotność

  • Innowacyjne systemy

    Toyota C-HR

    Zaawansowana technologia chroni Ciebie i innych uczestników ruchu drogowego

  • Wymiary do miasta

    Toyota C-HR

    Wersja 5-drzwiowa: długość 4362 mm, szerokość 1832 mm, wysokość 1558–1564 mm

  • Przestronna kabina

    Toyota C-HR

    Złóż tylne siedzenia, aby uzyskać przestrzeń bagażową o pojemności 1076 l

  • Gwarancja i ochrona

    Toyota C-HR

    Twoja Toyota C-HR jest z nami bezpieczna

Read timed out

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=6c193d6b-514c-436f-ab43-654d97e601d8

  • Hybryda typu plug-in 223 KM

    Źródło napędu
    Bateria z możliwością ładowania z gniazdka oraz silnik spalinowy
    Moc
    223 KM
    Średnie zużycie paliwa
    0,8–0,9 l/100 km
    Zasięg na silniku elektrycznym (wg WLTP)
    66 km
    Zasięg na silniku elektrycznym w mieście (wg EAER)
    97–106 km*
    Średnia emisja CO₂
    19–20 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    7,4 s
    Napęd na oś
    2WD
    Przekładnia
    e-CVT
  • Hybryda 197 KM

    Źródło napędu
    Silnik spalinowy i samoładująca się bateria
    Moc
    197 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,8–5,2 l/100 km
    Zasięg na silniku elektrycznym (wg WLTP)
    -
    Zasięg na silniku elektrycznym w mieście (wg EAER)
    -
    Średnia emisja CO₂
    108–116 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    7,9–8,1 s
    Napęd na oś
    2WD lub 4WD
    Przekładnia
    e-CVT