Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)
loading content

Corolla Sedan Hybrid

Jeszcze więcej do odkrycia. Pobierz materiały dotyczące Corolli Sedan Hybrid, umów się na jazdę testową i odkryj świat oryginalnych akcesoriów Toyoty.

Bogactwo funkcji dostępnych w standardzie

Stworzona na każdą podróż

Czytaj więcej

Toyota Corolla Sedan to prawdziwa ikona motoryzacji. Dzięki innowacjom i doskonałej jakości pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się i najbardziej rozpoznawalnych modeli w historii Toyoty. Przekonaj się o jej wartości!

Historia Toyoty Corolla Sedan

Toyota Corolla Sedan została po raz pierwszy wprowadzona na rynek w roku 1966, razem z wersjami Coupe i Kombi. Z miejsca zyskała ogromną popularność i oczarowała najpierw japońskie społeczeństwo, a później resztę świata. Od tego czasu Corolla stała się jednym z najlepiej sprzedających się modeli na całym globie.

W kolejnych latach Toyota wprowadziła różne generacje Corolli Sedan, stale udoskonalając model i dostosowując go do zmieniających się potrzeb i oczekiwań klientów. Każda z nich wprowadzała innowacyjne technologie poprawiające komfort i bezpieczeństwo jazdy, udoskonalenia mechaniczne i nowoczesny design, co pozwoliło Corolli utrzymać swoją popularność na przestrzeni lat.

Dzisiejsza Toyota Corolla Sedan to auto 12 generacji. Wyróżnia się komfortowym wnętrzem i niezawodnymi jednostkami silnikowymi. Jest dostępna w różnych wersjach wyposażenia, od podstawowych po bardziej luksusowe. Dzięki temu każdy kierowca może znaleźć idealny model dla siebie.

W ostatnich latach Toyota wprowadziła nowoczesne technologie do Corolli Sedan, takie jak zaawansowane systemy bezpieczeństwa, nowoczesne rozwiązania z zakresu multimediów i bardziej efektywne napędy hybrydowe. Wszystko to sprawia, że Toyota Corolla Sedan to wciąż najlepszy wybór dla osób szukających niezawodnego, oszczędnego i wszechstronnego samochodu.

Nowa Toyota Corolla Sedan - wersje silnikowe

W obecnej chwili Toyota Corolla Sedan jest dostępna tylko w jednej wersji silnikowej – ma napęd hybrydowy, który łączy moc silnika spalinowego z efektywnością silnika elektrycznego. To połączenie przyszłości, które gwarantuje niezawodność, moc i oszczędność paliwa.

Nowa Toyota Corolla Sedan z silnikiem hybrydowym

Jaki silnik ma nowa Toyota Corolla Sedan? Dane techniczne pokazują, że to prawdziwie rewolucyjna jednostka. Innowacyjny napęd 1.8 Hybrid o mocy 140 KM zapewnia doskonałe połączenie osiągów, efektywności paliwowej i ekologiczności. Gwarantuje on niskie spalanie na poziomie 4,4-4,7 l/100 km oraz emisję CO2 w granicach 99-106 g/km. To prawdziwa gratka zarówno dla fanów oszczędności, jak i zielonych technologii.

Silnik 1.8 Hybrid 140 KM w Corolli Sedan jest wyposażony w inteligentny układ e-CVT (elektroniczna skrzynia biegów typu Continuously Variable Transmission). Przejścia między biegami są niezwykle płynne, co zapewnia komfortową jazdę bez szarpnięć. Dzięki temu silnik działa z niesamowitą płynnością i dostarcza niezwykle satysfakcjonujące wrażenia z jazdy.

Zaawansowany system hybrydowy w połączeniu z silnikiem spalinowym i elektrycznym to doskonała opcja na podróżowanie po mieście. Może działać w trybie jazdy EV (Electric Vehicle), w którym Toyota Corolla Sedan Hybrid pokonuje krótkie odcinki jazdy wyłącznie na energii elektrycznej. Przekłada się to na cichą jazdę, zerową emisję spalin i jeszcze większe oszczędności!

Nowa Toyota Corolla Sedan z silnikiem benzynowym

Nowa Toyota Corolla Sedan nie jest już dostępna w wersji z silnikiem benzynowym o pojemności 1.5 l. Zrezygnowano z tego rozwiązania w 2024 roku i zakup takich modeli jest możliwy tylko przy wyprzedaży poprzednich roczników lub na rynku wtórnym. Wynika to z chęci ograniczenia emisji spalin i postawienia na rozwój zielonych technologii.

Nie musisz się jednak przejmować. Dostępna w sprzedaży Toyota Corolla Sedan Hybrid nie ustępuje wersji benzynowej w żadnym stopniu, a na dodatek jest oszczędniejsza w eksploatacji. To napęd przyszłości, w który warto zainwestować!

Nowa Toyota Corolla Sedan i jej multimedia

W co wyposażona jest nowa Toyota Corolla Sedan? Przede wszystkim w system multimedialny Toyota Smart Connect. Pozwala on na swobodne podłączenie urządzeń zewnętrznych oraz szybkie zintegrowanie smartfonu z samochodem. Interfejsy Apple i Android umożliwia obsługę telefonu z poziomu dużego, dotykowego wyświetlacza o przekątnej 10,5", co znacznie podnosi komfort jazdy i wpływa pozytywnie na bezpieczeństwo. System multimedialny obsługuje też funkcję rozpoznawania mowy, co umożliwia obsługę głosową. W ten sposób możesz korzystać z nawigacji, zmieniać muzykę i inicjować połączenia bez rozpraszania się i odrywania wzroku od drogi.

Atutem modelu jest także nowocześnie zaprojektowana deska rozdzielcza. Duży cyfrowy zegar o przekątnej 12,3" gwarantuje dobrą widoczność w każdych warunkach oświetleniowych oraz łatwy dostęp do wszystkich parametrów jazdy. Można go też spersonalizować i wybrać jeden z 4 trybów wyświetlania, aby jeszcze lepiej dopasować wskaźniki do swoich potrzeb.

Użytkownicy samochodów Toyota Corolla Sedan mogą również korzystać z aplikacji MyToyota. Zapewnia ona dostęp do wielu funkcji i usług ułatwiających codzienną eksploatację samochodu, co oznacza większe bezpieczeństwo i komfort podróżowania. Użytkownicy mogą zdalnie monitorować stan swojego pojazdu, takie jak poziom paliwa, stan baterii, ciśnienie w oponach czy zakłócenia alarmowe. Umożliwia ona też zdalne sterowanie klimatyzacją, światłami awaryjnymi czy odblokowywanie i blokowanie auta. Dzięki temu kierowca ma pełną kontrolę nad swoim samochodem nawet na odległość.

Nowa Toyota Corolla Sedan - cena

Ceny Toyoty Corolli Sedan zależą od wielu czynników, a głównym z nich jest wybór standardu wyposażenia. Do wyboru jest 5 wersji, czyli Active, Comfort, Style, GR Sport i Executive.

Najbardziej ekonomicznym wyborem jest wersja Active, która oferuje standardowe wyposażenie w bardzo atrakcyjnej cenie, zaczynającej się od 121 400 złotych. Zawiera ono większość systemów bezpieczeństwa Toyota T-Mate, co gwarantuje najwyższy poziom ochrony kierowcy i pasażerów podczas jazdy.

Zależy Ci na czymś więcej? Za 126 400 złotych możesz zakupić model Comfort. Oferuje on to co Active, a do tego światła przeciwmgielne w technologii LED, cyfrowy wyświetlacz na tablicy zegarów, większy ekran multimedialny i wiele więcej.

Za 138 900 złotych możesz otrzymać model Toyota Corolla Sedan w wersji Style. W jego pakiecie znajdują się większe felgi aluminiowe 17", światła główne i tylne w technologii LED, system nastrojowego oświetlenia wnętrza, przyciemniane szyby tylne, przednie i tylne czujniki parkowania i znacznie więcej. To wariant, który zadowoli nawet najbardziej wymagających kierowców.

A może zależy Ci na wyposażeniu w wersji pełnej, gdzie osiągi i bezpieczeństwo łączą się z luksusem? W takim wypadku zainwestuj w model Executive, który możesz zakupić od 152 400 złotych. Ma on m.in. wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie, tapicerkę z elementami skóry i inne udogodnienia zwiększające komfort kierowcy i pasażerów!

Nowa Toyota Corolla Sedan i jej wyposażenie

Jeśli chodzi o bezpieczeństwo Toyota Corolla Sedan oferuje pakiet Toyota Safety Sense — to zaawansowane systemy opracowane przez japońskiego producenta, których celem jest zwiększenie ochrony kierowcy, pasażerów i innych uczestników ruchu drogowego.

W każdej Corolli Sedan dostępny jest między innymi układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia, inteligentny tempomat adaptacyjny, asystent utrzymania pasa ruchu, system wykrywania zmęczenia kierowcy, układ rozpoznawania znaków drogowych, kamera cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi, automatyczny ogranicznik prędkości i wiele więcej.

Dodatkowo w wyższych wariantach wyposażenia, od Style wzwyż, znajdują się dodatkowe funkcje. Są to system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu, przednie i tylne czujniki parkowania, układ detekcji przeszkód i system monitorowania martwego pola w lusterkach.

Toyota Corolla Sedan - długość, szerokość, wysokość i inne wymiary

Jaki rozmiar ma Toyota Corolla Sedan? Wymiary auta plasują je w segmencie miejskim. Kompaktowe nadwozie pozwala na dużą manewrowość i swobodne poruszanie się w każdych warunkach drogowych.

Dokładne wymiary nadwozia to:

  • Długość – 4630 mm
  • Szerokość – 1780 mm
  • Wysokość – 1435 mm

Kompaktowe wymiary zewnętrzne nie ograniczają w żaden sposób wnętrza. W środku samochodu pomieści się bez problemu 5 osób, które będą mogły podróżować w bardzo komfortowych warunkach.

Przy tym wszystkim nie należy zapominać o możliwościach przewozowych zapewnianych przez Toyota Corolla Sedan. Pojemność bagażnika w tym modelu wynosi aż 471 litry. Dzięki temu można przewieźć w nim naprawdę dużo!

Toyota Corolla Sedan - konfigurator

Konfigurator Toyoty Corolli Sedan to przydatne narzędzie, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób spersonalizujesz swoją Toyotę. Korzystając z jego możliwości, możesz zdecydować o kolorze nadwozia, wielkości felg, rodzaju tapicerki i wybrać dodatkowe elementy wyposażenia. Wszystkie zmiany stylistyczne są natychmiast prezentowane na modelu 3D, co pozwala na pełne dopasowanie samochodu do swojego gustu.

W podsumowaniu otrzymasz zestawienie ze szczegółowymi danymi technicznymi wybranego pojazdu oraz jego dokładną ceną. Pozwoli Ci to na dobranie auta idealnie pod swoje potrzeby i budżet. Nie czekaj i wypróbuj Toyota Corolla Sedan konfigurator jeszcze dziś!

 
  • Prostsza jazda

    Właściciel za kierownicą swojej Toyoty Corolli Sedan

    Niezwykłe doświadczenia już od pierwszych chwil za kierownicą

  • Bezpieczeństwo jazdy

    Właściciel ze swoją Toyotą Corollą

    Technologie bezpieczeństwa chronią Ciebie i innych uczestników ruchu

  • Komfortowa podróż

    Kierownica Toyoty Corolla Sedan i multimedialny ekran dotykowy

    Doskonale wyposażone wnętrze zapewniające wygodę i styl

  • Mocne i responsywne napędy

    Toyota Corolla Sedan przemierza miasto w jasny dzień

    Pełna moc na żądanie – do wyboru silnik benzynowy o mocy 125 KM lub dynamiczny i oszczędny 140-konny napęd hybrydowy.

  • Łączność podczas jazdy

    Ikony Apple CarPlay wyświetlone na multimedialnym ekranie dotykowym Toyoty Corolli Sedan

    System Toyota Smart Connect+ i bezproblemowa integracja z telefonem

  • Dynamiczna w każdym detalu

    Właściciel idący w kierunku swojej Toyoty Corolli Sedan

    Smukłe nadwozie łączące sportowe dziedzictwo Toyoty z nowoczesnym designem

  • Pełna kontrola przy użyciu telefonu

    Smartfon z uruchomioną aplikacją MyToyota

    Dzięki aplikacji MyToyota Ty i Twój samochód jesteście zawsze w kontakcie

Read timed out

POST https://dxp-webcarconfig.toyota-europe.com/v1/grade-selector/pl/pl?modelId=65bfd91d-f2a8-4cbb-bdbc-3834b400492a

  • 1.8 Hybrid 140 KM

    Napęd
    Hybryda
    Łączna moc układu hybrydowego
    140 KM
    Średnie zużycie paliwa
    4,4–4,7 l/100km
    Średnia emisja CO₂
    99–106 g/km
    Przyspieszenie 0–100 km/h
    9,3 s

Najczęściej zadawane pytania

Fakty i mity na temat hybryd

Pełny samoładujący napęd hybrydowy Toyoty od lat stanowi idealny kompromis pomiędzy ekologią, ekonomią spalania a dynamiką jazdy. Ponad 30 lat doświadczeń, udoskonaleń, opatentowanych rozwiązań konstrukcyjnych sprawia, że technologia ta jest obecnie jedynym tak powszechnym i sprawdzonym połączeniem napędu konwencjonalnego z bezemisyjnymi napędami przyszłości. Sprawdź, jakie pytania najczęściej zadają osoby rozważające zakup hybrydy Toyoty.

Samoładujący napęd hybrydowy Toyoty zapewnia dużo większy zasięg na jednym tankowaniu niż napęd konwencjonalny czy elektryczny, ponieważ nawet 77% czasu jazdy może korzystać z trybu elektrycznego. Poruszając się z niższą prędkością, np. drogami osiedlowymi lub w korku, kilka kilometrów można pokonać wyłącznie w zeroemisyjnym trybie elektrycznym, w ogóle nie zużywając paliwa. Natomiast kiedy jedziemy dynamiczniej, działają oba silniki – elektryczny i spalinowy – co w rezultacie umożliwia przejechanie dłuższego odcinka, gdyż samochód zużywa mniej benzyny.

Wręcz przeciwnie, wizyty na stacjach benzynowych są rzadsze, a koszty za paliwo znacznie niższe.

Oczywiście, że nie. Jazda pełną hybrydą Toyoty w mieście umożliwia poruszanie się przy użyciu wyłącznie napędu elektrycznego, ale nie znaczy to, że w trasie czy na autostradzie atuty technologii hybrydowej nie mają zastosowania. Nawet przy bardzo dynamicznej jeździe i przy dużych prędkościach pracują oba napędy – spalinowy i elektryczny. Automatycznie dobierają one odpowiednie proporcje w dostarczaniu żądanej energii do przyspieszenia czy wyprzedzania.

Hybrydy Toyoty od lat wyznaczają standardy w dziedzinie motoryzacji. Japoński koncern nieustannie rozwija i dopracowuje swoje napędy hybrydowe – na rynku dostępna jest już 5. generacja tej technologii. Wyposażone w nią samochody mają jeszcze lepsze osiągi, niższe zużycie paliwa i bardziej dynamiczną jazdę oferując:

 

  • większą moc silników przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO2,
  • płynniejszą współpracę podzespołów,
  • wyższą efektywność dzięki zastosowaniu nowych i bardziej wydajnych komponentów:
    – silnika elektrycznego charakteryzującego się większą mocą przy mniejszych gabarytach,
    – o 15% mniejszej i lżejszej przekładni planetarnej zapewniającej szybszą reakcję na wciśnięcie pedału przyspieszenia,
    – nowego akumulatora litowo-jonowego wydłużającego zasięg w trybie EV,
  • udoskonalony system odzyskiwania energii podczas hamowania.

 

Pełne hybrydy Toyoty już od 1997 roku z powodzeniem jeżdżą po drogach całego świata i zajmują wiodące miejsca w rankingach zadowolenia klientów i bezawaryjności aut przeprowadzanych przez niezależne instytuty badawcze. Co ważne, nie posiadają wielu części, które w silnikach konwencjonalnych są szczególnie narażone na zużycie, takich jak m.in.: alternator, paski klinowe, rozrusznik, sprzęgło czy koło dwumasowe. Ich układ hamulcowy ma trzykrotnie dłuższą żywotność z racji mniejszego zużycia klocków i tarcz.

Nie, pełne hybrydy Toyoty w ogóle nie wymagają ładowania z zewnętrznych źródeł prądu. Baterie w stworzonym przez Toyotę układzie hybrydowym ładują się automatycznie podczas jazdy na silniku spalinowym lub w momencie hamowania. Akumulator hybrydowy nigdy sam nie rozładuje się do końca.

Toyoty z napędem typu plug-in można ładować z gniazda, ale nie trzeba, ponieważ ładują się same podczas jazdy w trybie ładowania. Co ważne, akumulator posiada gwarancję na 10 lat, a znane są przypadki przebiegów na jednej baterii wynoszące ponad milion kilometrów.

Posiadanie Toyoty z pełnym napędem hybrydowym wiąże się z coraz większymi przywilejami i korzyściami nie tylko na świecie, ale także w Polsce. Z roku na rok wprowadzane są w poszczególnych miastach kolejne regulacje prawne i zmiany w przepisach, które mają promować pojazdy z napędem niskoemisyjnym, a ich właścicielom oferować dodatkowe udogodnienia finansowe i drogowe.

Najlepszym przykładem jest obniżenie o połowę akcyzy na zakup elektrycznych pojazdów hybrydowych w całym kraju. W praktyce oznacza to, że od 1 stycznia 2020 roku Toyota wprowadziła tzw. Ekobonus w wysokości 7,3% dla hybryd z silnikami o pojemności powyżej 2 litrów oraz 1,5% dla niższych pojemności.

Pełne hybrydy Toyoty są bardzo proste w obsłudze i co istotne, nie trzeba ich w ogóle ładować z zewnętrznych źródeł prądu, a akumulator nigdy sam się nie rozładuje. Wystarczy rzadsza niż w przypadku silników konwencjonalnych wizyta na stacji benzynowej. Ponadto dzięki bezstopniowej przekładni automatycznej pełna hybryda nie posiada sprzęgła i sama dobiera źródło napędu odpowiednie do warunków jazdy. Wystarczy włączyć przycisk START, nacisnąć pedał przyspieszenia i jechać.

Aktualnie sytuacja samochodów z zeroemisyjnym napędem elektrycznym jest w Polsce dość trudna. Główną barierą do upowszechnienia tego typu pojazdów jest słaba infrastruktura ogólnodostępnych stacji do szybkiego ładowania. Z roku na roku będzie ona oczywiście ulegać poprawie, jednak nadal może nie odpowiadać wzrastającym potrzebom. Warto przy tym wspomnieć, że ładowanie elektryka z tradycyjnego gniazdka domowego może trwać od kilkunastu do nawet kilkudziesięciu godzin!

Pełne hybrydy Toyoty z kolei w ogóle nie wymagają ładowania prądem, a ponadto mają znacznie większy zasięg jazdy od pojazdów elektrycznych. Co więcej, mimo częściowego korzystania z napędu benzynowego poziom emisji spalin w ich przypadku i tak jest zgodny z obecnie obowiązującą w Europie, mocno zaostrzoną normą.

I jeszcze jedno. Pełne hybrydy Toyoty to sprawdzona, bezpieczna i ciągle udoskonalana technologia, która od 1997 roku z powodzeniem funkcjonuje na całym świecie, znajdując miliony zadowolonych nabywców.

Pełne hybrydy Toyoty to wzór bezpieczeństwa. Całkowicie bezobsługowy pojemny akumulator hybrydowy jest ukryty pod tylną kanapą i nie trzeba go wymieniać. Co więcej, w czasie pracy nie przegrzewa się, gdyż posiada specjalne chłodzenie. Bardzo istotnym elementem jest także standardowe wyposażenie każdego modelu hybrydowego w zestaw rewolucyjnych systemów bezpieczeństwa czynnego
Toyota T-Mate, które ograniczają ryzyko kolizji i wspomagają kierowcę w podejmowaniu decyzji na drodze.

Według najnowszych, zaostrzonych norm emisji spalin każdy sprzedawany od 2021 roku pojazd w Europie będzie mógł emitować do atmosfery nie więcej niż 95 g CO₂ na kilometr. W przeciwnym razie producent będzie musiał ponieść dość dotkliwe kary finansowe, co odbije się zapewne na końcowych cenach pojazdów. Dzięki hybrydom Toyota spełnia te coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin bez większych problemów.

Z racji bardzo prostej konstrukcji technologii hybrydowej, wyeliminowania wielu elementów najbardziej narażonych na zużycie (np. sprzęgła), a przede wszystkim dzięki idealnemu zbalansowaniu działania silnika spalinowego z elektrycznym – eksploatacja pełnych hybryd Toyoty wymaga mniejszych nakładów finansowych niż ma to miejsce w przypadku pojazdów z napędem konwencjonalnym, a nawet miękkich hybryd czy aut z napędem elektrycznym. Wpływa na to:
 

  • niższe spalanie,
  • trzykrotnie mniejsze obciążenie klocków i tarcz hamulcowych,
  • o 30% mniejsze obciążenie silnika spalinowego,
  • mniejsza awaryjność przekładni planetarnej,
  • rzadsze naprawy i serwis,
  • brak potrzeby wymiany akumulatora,
  • brak kosztów ładowania baterii.